Sunday, December 5, 2010

BEACH girl !

HAHAHA , sampai kat teluk batik suda ... fuhhh , penat nyaa dlm perjalanan.. mmg laa bukan aku yg bawak .. tp penat sebab salah jalan kat 3 kali .. hahaha .. penat gelak lg .. hahaha .. sampai² , ingat kan x de org .. rupa nyaa ramai jugak .. hari khamis pun ramai erk .. mungkin cuti skola kot.. so, ada laa yg dtg mandi² kat situ ... nak cari port yg terbaek punyaa .. lepak kat bawak pokok kelapa .. adess , kerengga bnyak gilaa , masuk dlm sluar .. b*** betul , gatal peha aku .. adess , haha ...letak beg .. 1, 2, 3 snap gmbar dulu ...




nak g tukar baju malas laa pulak .. jauh gilaa ... nak mandi laut punya pasal kena tukar jugak laa .. lorr , bnyak monyet laa kat sini , takut aku .. usha padat je monyet² .. kang kejar aku buat malu je org tgok .. hahaha ... " jangan laa kejar aku monyet , aku takut² berani je nih " .. redha je laa .. aku cerita laa kat dorang , "Wei , kenapa monyet² tgok aku ? seramm beb ! " has cakap ... "sebab kau ketua dorang .. tengok laa baju kau " ... huhh ??  baju aku ,, kenapa pulak ?! lorrr , aku pakai baju BABY MILO .. de gambar monyet ! adess , hahahaha .. patut laa .. =.="

 hahaha .. time for terjun laut .. cehh , nurul laju jer terjun laut .. HAHAHA .. dia terjun dulu .. hampehh .. x nak naek² da .. makan pun x nak .. nak berendam dulu .. HAHAHA ... best gilaa mandi .. da lama x rasa air laut . tertelan seteguk mmg sedap .. masin gilaaa . yerkkk ~!! hahaha ...


  

No comments:

Post a Comment