Tuesday, April 12, 2011

kepenatan .

i hate this feeling


Cakap pada diri tidak mengapa .
Cukupkan apa yang tiada dengan
pujuk yang hanya aku seorang faham akan helah nya. 
Hidup tapi mati dalam segerombolan manusia , 
ada tapi semacam tiada diumpamakan , 
survive sorang sorang , 
apa ini neraka dunia fikir aku . 
Tenangkan hati , 
bercakap sorang-sorang benda yang 
aku harap orang akan cakap pada aku .
Gilaaaa!


Petang semalam aku betul betul rasa nak gila , serabut , 
kacau bilau , rasa macam nak melintas jalan waktu 
kereta berdesup desap. Tapi dah belajar tinggi tinggi 
takkanlah senang senang nak bagi lori ratah body kot . 
Solution , duduk dalam gelap sorang sorang . 
Paksa diri sampai dah tak larat dah . 
Menangis sepuas hati . Keluar dari tempat yg gelap .
Pandang langit separa gelap cakap , "Kau puas hati dapat 
pujuk aku mendung bersama kau ?" Emm , beginilah hidup .
Tak selalunya indah . Banyak betul dugaan yg menimpa diri .


Okay , penat sebenarnya tahan rasa .


Tuhan , bagilah aku kekuatan . Dan esoknya lagi , aku tahu 
benda yang sama akan berulang lagi . Penat , muak , bosan .


Ah , g mampos lah .

No comments:

Post a Comment