Wednesday, February 9, 2011

The Answer for YOU :)

Seseorang yg kejang lidah dan keras tangan untuk memperlihat kan rupa , harus laa berterima kasih kepada seseorang kerana mampu meluahkan bagi pihak . dan sebagai jawapan bagi seseorang (and more) yang bertanya kan bagaimana aku  boleh move on sebegitu pantas (hakikatnya tidak , tapi , aku kan FAKERS) , inilah cara nyaa:

pupuk 'benci' guna terapi muzik . wehhh , benci tu bukannya  suruh kau bermusuh dengan bekas kau , tak , tapi cuma ini cara terbaik  (bagi aku , as you requested , nak tahu sangat kan resepi sembuhkan patah hati) nak bagi accelerate kan proses healing . 

bila dah hilang perasaan sayang , neutral kan kebencian dengan kenang kan perkara manis manis , ketawa kan diri , tarik lepas nafas sedalam dalam nyaa , bersedia untuk mulakan hidup baru dan move on..!

toleh belakang sekali sekala dan pandang depan semula.. Allah tahu apa yang terbaik bagi kau . dan untuk mereka , termasuk aku yang pernah ada , dan mensia siakan , suatu hari nanti , kau akan tahu ada ludah yg memang tak mampu dijilat..

No comments:

Post a Comment