Saturday, March 12, 2011

Dont afraid to be yourself.

Tak guna mengeluh itu ini pasal kau gemuk ke buncit ke or whatsoever . Seribu gelen liur pun kau mengeluh kalau kau tak buat something semua tu tak akan berubah .Tapi working out tu macam payah kan tu yang membebel tuh . Hehe . *Serious laaa doee!!


Aku tak akan membebel lagi pasal berat badan or badan berat . Sebab aku tanam dalam otak yang , every woman in this world is beautiful . yesss... ! i really mean it !! Sesetengah daripada kita tahu dan yang separuh lagi tu masih nak bagi hidup lampu suluh tercari cari mana kecantikan dia .Aku bercakap macam konon nya aku dah confident yang aku cantik . Hehe opsss!! choiiiiii ~ *sila kan muntah hijau , hoho !


Sila jangan berasa sengal ya readers . Stop mengeluh and duduk depan cermin . Letak jari telunjuk dekat kepala . Tutup mata dan fikir . Satu cara untuk menghargai diri kita ialah cari cara untuk berubah jadi lebih baik . But hey , its got nothing to do with makeup , pretty clothes or anything physical . Its what on the inside . Its about accepting the person that you are ; flaws and all . *mak tiru ayat someone nyah . gituuuuuuuuuu~


Kita akan sayang diri kita bila kita sudah boleh terima semua keburukan kita and akan ada rasa mahu make small changes to our body . Sedar semua keistimewaan kita and senyum kambing , ngee~(^_____^) . Hehe .As for me , friends are the best healer . *kecuali kawan yang tak sedar diri and rasa patut dihadiah kan cermin untuk birthday dia. SUPRISE !! wakakakaka 


Confident with every single things that you gonna do girls . Sampai bila bila pun kita tak akan maju kalau asyik fikir apa orang akan cakap pasal kita . Trust me . Mari jalan sambil angkat muka and cakap dengan orang , "Aku cantik kan ? " Hehe . And ingat , tak semestinya pengkritik yang duduk di tepi tu cukup bagus untuk mengkritik . They are might even worser ! *macam kenal ayat ni. hohoho !


p/s : Dont afraid to be yourself girls ! 





No comments:

Post a Comment