Thursday, March 10, 2011

E.N.O.U.G.H !

You are such a FEELINGLESS person :) grrrrr ..


Manusia beku , bukan manusia batu . manusia zaman batu.
Takpe , selagi hati aku masih laku nak disakitkan , teruskan lah.
Aku tak kisah langsung dowh!
Alaaaa , macam kau kisah aku sakit ke tak.


Ouhhh , aku lupa . Kau kan TAKDE PERASAAN.
Eh , kenapa hati rasa serba tak kena ni ?
Ouh , aku peduli rupanya .
cuma ego nak mati mengaku .
Kau macam aku jugak kot .
Kot-kot lahhh :)


Sorry cik abg yeee , I'm get confused about you :)
Mula mula memang rimas and keliru and meluat dan sewaktu dgn nyaa.
Tapi tak lama rasa kesian pulak . Tak baek dowh camtu. 
Pikir laa perasaan org lain jugak . jgn nak pkir prasaan SANGAP sendiri.
Lu dah 'shrek' lu buang mcm tu je , semua org lu nak 'shrek' kannnn.
Pkir laa nasib mangsa mangsa berkenaan , JGN sedap batang je.(Opsss...!)
Mmg tade kena mengena dgn aku TAPI ntah laa panas aku dgar n lihat.
Then .... tak lama pastu rasa mampuih pi kat hang la... 
Hang bukan bodo , nak cari penyakit macam tu.
So, terima takdir je laa kalau org CHOP kau JANTAN SUNDAL..
Good luck to kau jantan sundal in moving on . HELL YEAHH!!


E.n.o.u.g.h ! 
Babe , now I dont need to expose myself to further PAIN or HURT. 
Protecting myself , my feelings , behaving with DIGNITY is my responsibility at this point.
AND you may TAKE HIM AWAY from me before but now... karma dowh! 


So , good luck in your life yeee 'abang' ! And hell yeah , you don't have to worry darling, 
I'm NOT A BACKSTABBER , PERAMPAS , DESEPRADO like Y-O-U G-I-R-L-F-R-I-E-N-D!


p/s : kepada yg berkenaan , INSAF lah sebelum anda DI INSAF kan .. hoho ! ta elok maen kan 
perasaan org , ingat word ni KARMA dowhh ! STUPID!! 

No comments:

Post a Comment